Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2017 18:29 - Вместо увод, или защо са тъпи блогърите
Автор: dave Категория: Други   
Прочетен: 5958 Коментари: 5 Гласове:
4



Винаги съм намирала хората, които водят блог, за леко тъпи или в най-добрия случай- досадни и смахнати. Кому е нужно да чете мислите на някой друг, повечето от които съвсем не оригинални? Защо тези хора натрапват себе си на други, често непознати хора? Напълно безмислено и чак дразнещо. Аман от простаци с мания за величие. Сега, може би виждате леко противоречие, четейки тези редове тъкмо на моя (новоизлюпен) блог. Или излиза, че се смятам за по-интересна и оригинална от масовката хиляди други блогъри? Нищо подобно. Тези редове са просто поредният знак за иронията на живота, или ако щете- чиста самоирония. Отскоро се научих да владея този похват и сега го използвам под път и над път. Често хората го бъркат с ниска самооценка, слабост или висока степен на самокритичност. За мен е точно обратното- способността да иронизираш себе си, да се подиграваш на своите собствени мисли и чувства, на старото или новото си Аз, е висш пилотаж в себепознанието и вътрешната сила. Е, започнах да се хваля, къде отиде почитаемата самоирония...? Така е, изградена съм от противоречия. Или ще ми свикнете, или ще натиснете бутона Х горе вдясно и ще споделите мнението ми за досадните блогъри. Моля, няма проблем, егото ми ще е леко накърнено, но...хайде, ще ви призная нещо. Истината е, че „блогърите“ (или поне аз в този частен случай) не пишат, за да бъдат четени. Те не пишат за другите. Те пишат за себе си. Защо тогава публикуват на обществено място, каквото със сигурност е Интернет, ще попитате вие (и с основание)? И аз не съм сигурна. Може би първата причина е, че когато желанието да се изразяваш с думи е твърде силно, започва да не ти стига само собствената ти глава. Иска ти се думите да излязат оттам, да има поне някакъв отзвук, или ехо (е, то в една куха глава ехо си има, но друго имах предвид). Започваш да си мислиш, че не е толкова лошо да ги споделиш с някого (добре де, с всички). Представи си да усмихнеш нечий ден, или да накараш някого да се замисли, или да докоснеш нечие съзнание по нов начин...Ако всичко това звучи твърде самонадеяно, нека просто приемем, че сме особен вид вербални ексхибиционисти. Искаме да се покажем и изпитваме удоволствие от това. Без значение дали другите ще харесат това, което виждат- удоволствието да го покажем е достатъчно. Ако четете дотук, ви поздравявам, явно не сте от хората, които зарязват нещата по средата, колкото и да са досадни (да, самоирония- отново). Похвално качество, надявам се някой от вас да научи и мен някой ден. Дотогава ви изпращам много усмивки и не се стряскайте, ако някоя статия (Постинг? Есе? Как се наричат тези блогърски неща?) остане да виси във въздуха недовършена. Някои неща точно така остават най-сладки- като отворена, но само наполовина завършена кутия с бонбони.


Тагове:   Blog,


Гласувай:
5



1. born - Много похвално начало.
23.02.2017 23:09
Критично, самокритично, претенциозно и доста проблематично за аФтора/ката като поредния комплексарски рев за малко внимание. Както се изрази преждепишещия : Добре дошли в блатото ! Щом ще ви е кеф да се валяте в калта- нема проблеми.
цитирай
2. merlin68 - За пръв път погледнах на блога от ...
23.02.2017 23:10
За пръв път погледнах на блога от такъв ъгъл - място в което да натрапим собствените си мисли на останалите. Сигурно има и такива блогъри, но аз явно не ги чета, тези които чета определено не са тук за да досаждат на някого със собствените си мисли.
Може би натрапването на собствени мисли започва от там където се опитваш да разсъждаваш защо хората публикуват тук. Разсъжденията ти обаче се свеждат до собствената ти мотивация, която приписваш на всички. Аз не съм чел тук такива на които "не им стига само собствената им глава". Самоиронията е висш пилотаж за позьорите, за умните хора, тя е просто част от тях. А твоята търсена, позьорска самоирония е доста в страни от пистата на асовете.
Този ти "увод" ми прилича като да си взела блога за психиатър.
Извинявам се ако съм прекалено груб, но това ми мина през главата докато те четох:) Все пак трябва да знаеш, че ако занимаваш другите със себе си, то те в един момент ще се занимаят с теб.
цитирай
3. getmans1 - Хич да не Ви пука, пишете си както и ...
24.02.2017 00:28
Хич да не Ви пука, пишете си както и каквото си искате. Така или иначе винаги ще се намерят хора които да не Ви харесат, че и дори намразят!
А от мен, успех!
цитирай
4. saankii - мила ми редгъсске, това е вик за спешна псих.помощ..
24.02.2017 09:00
само ,моля те, не събирай отново цялото си патешко войнство,
за да ти ръкоплеска на пълната пазва и ..празна глава ..
не си за Първа писта, определено..
и това поражда острия когнитивен дисонанс ,
който ярко прозира в това ..хм да го наречем есе..
Юлия
цитирай
5. seasonofthewitch - Интересно ми е защо Помпадурът п...
24.02.2017 09:57
Интересно ми е защо Помпадурът пусна помпата на този постинг?
Предположение 1:За да ръцне глупавата Юлия и да се хилоти на безпомощните и ескалации и див бяс,с който вилнее като сляпо торнадо 3та година в Блог бг.
2.За да ядоса Юлия.
3.За да вбеси Юлия и тя да изрежда за N-ти път,всички регистрирани профили като клонинги на......;) И тя кълве като гладно пате лайна. :-о

Юлия,ходи се гръмни най-накрая! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dave
Категория: Други
Прочетен: 12282
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031